piatok 18. februára 2011

Váhání - Maggie Stiefvaterová

Tak som písala do Ikaru, keďže v Čechách už vyšiel druhý diel Váhání či teda môžme očakávať niečo obdobné na Slovensku. A vôbec teda neviem či mám čakať na vydanie tu, alebo si mám kúpiť českú alebo nemeckú verziu. Po tejto knihe teda dosť bažím. Takže čakám na odpoveď a hneď ako mi dpíšu dávam vedieť.

Inak stále som nedočítala Ohnivú ale už teraz môžem povedať, že po Výnimočnej je to ďaľšia výnimočná kniha a pre ňu by som všetkým mladým vytrhla z rúk ovládače od konzol a diaľkové ovládania. Pre túto knihu sa oplatí začať čítať. Vážne ma úplne ale úplne dostala. Dnes ju už hádam dočítam a napíšem recenziu

3 komentáre:

  1. váhaní je 2.diek či ako to je?? triaška je 1. diel či?? potom je váhanie???? pls napíš mi na mail 111daduska111@azet.sk aleb 111daduska111@centrum.sk díík

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dalšia časť je splynutie a bohužial v knižnici v mojom meste je problém zohnať ju tak isto ako nesmrtelných ak ste to nečítalui odporučam aj ked sa pozastavujem nad logikou knižníc kupiť len 3 diely zo 4 a pritom to nieje kniha písana roku 2012 a tak isto aj splynutie... tešim sa na záverečnú časť tejto úžasnej knihy pohltila ma ako vždy som ju prečítala za 4 dni teda oba diely a dychtivo čakaám na ten 3 čo dufam dostanem do ruk čím skôr

    OdpovedaťOdstrániť
  3. anonymný Splynutí vyšlo v českom jazyku... tretí diel Vlkov od Maggie Stiefvaterovej vyjde niekedy v lete a slovenský názov bude Navždy

    OdpovedaťOdstrániť