utorok 1. marca 2011

A je to tu !!!

Dnes som si zasa len povedala prečo ja krepá som sa neučila radšej angličtinu. Prešla som snáď všetky kníhkupectvá v Banskej Bystrici a zistila som že žiadna nemecká literatúra, okrem Twillight ságy, rozprávok a starých literárnych diel v naši kníhkupectvách, nie je. No fajn tak som sa prešla a zas a znova som sa uistila, že kúpa cez internet bude asi pohodlnejšia a rýchlejšia :D


Tá lepšia správa nielen pre mňa ale hlavne pre Vás je, že som včera dostala mail - veľmi pozitívny mail. Napísali mi z Ikaru a môžem očakávať že mi príde reading copie. V dohľadnej dobe môžete očakávať recenziu na knihu Som číslo štyri. Teda zdvihli mi náladu minimálne na mesiac dopredu.

2 komentáre:

  1. Jaj to je super! Som ti hovorila, ze ta odobria :)
    A s tou anglictinou - nevzdavaj sa, aj ja som zacinala tak, ze som rozumela kazde piate slovo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Triss no ja a angličtina to je skôr každé desiate slovo čo rozumiem :D ale tak idem to skúsiť s amazon-onom, tam sa dajú objednať skvelé knihy aj v nemčine.... hádam ma neporazí pri čítaní faktúry a poštovnom :P

    OdpovedaťOdstrániť