sobota 12. marca 2011

Quote of the Week ( 3 )

Quote of the Week

Toto sobotňajšie meme usporadúva Judit. Ak sa chcete pridať navštívte jej blog, tam sa dozviete všetky inštrukcie. Pre tento týždeň som si pripravila nasledujúce scény :



Vtipná scéna : Milenec snov Sherrilyn Kenyon


Afrodita sa sklonila a pobozkala Juliana. „Vždy som ťa milovala. Len som ti to nedokázala dať najavo.“
Julian prikývol. „Myslím, že sa to stáva, keď má človek za matku bohyňu. Takisto nemôže očakávať narodeninovú party či doma varenú stravu.“












Romantická scéna : Nočný tieň Andrea Cremer

"Dovoľ mi pobozkať ťa, Calla. Netušíš, ako dlho po tom túžim.
Nikto sa nič nedozvie," zašepkal. Pery mi ovanul jeho teplý dych.
Otvorila som ústa a prekvapene sa nadýchla, a vtedy ma po-
bozkal. Pery mal hebké ako hodváb. Zatvorila som oči a v hrudi
akoby sa mi zatrepotali tisícky krídel. Vnímala som jeho vôňu,
vôňu kože, santalového dreva a jesenných ohníkov. Odtiahol sa
a pobozkal ma na krk.
Zaplavilo ma teplo a celá som sa rozochvela. Je toto vôbec skutočnosť?



Silný moment : Zavrhnutý Becca Fitzpatrick

" Všetci ste sebeckí a povrchní!
Ste ako divoké zvery, neviete sa ovládať. V jednom
momente ste na vrchole šťastia, v druhom na pokraji zúfalstva. Úbohé!
Po niečom takom predsa nemôže túžiť žiaden anjel!" Bola celá rozrušená,
rukou si utrela slzy. " Pozri sa na mňa! Nedokážem sa ovládať! Som tu dole
už príliš dlho, ponorená v tom vašom ľudskom svinstve! "


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára