nedeľa 27. marca 2011

Zhrnutie týždňa

Uzatváram anketu Na ktorú knihu, ktorá vyjde v dohľadnej dobe sa najviac tešíš ? " 


82% z vás sa teší na Záblesk od autorky Alexandra Adornetto ( musím sa priznať aj ja :) )


14% z vás sa teší na Nádherné tvory od Margaret Stohl, Kami Garcia


5% z vás sa teší na Kársni a mŕtvi od Eden Maquire




Tento týždeň ešte na mojom blogu uverejním recenziu na knihu od Ally Condie Matched - čítam nemeckú verziu a som milo prekvapená, že jej skoro dokonale rozumiem. Keď som ju objednávala mala som malú dušičku a vážne som netušila, že sa na mňa nemčina nalepila natoľko, že mi nebude vôbec robiť problém. 




Hneď po tejto knihe sa vrhám na knihu Nádherné tvory vďaka Ikaru, že na mňa mysleli a poslali mi opäť reading copies.


Na blogu som okrem iného, ako ste si isto iste všimli uverejnila anketu " V ktorom si týme ? " . Tí ktorí čítali knihu Nočný tieň, nemusím ani pripomínať že sa rozhodovalo medzi Shayom a Renom. Na začiatku vyhrával jednoznačne Ren, no časom sa sily skoro vyrovnali. Ren má ale predsa len so svojimi 64% na vrch. :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára