sobota 2. apríla 2011

Quote of the Week ( 6 )

Quote of the Week

QotW je meme ktorú usporiadava Judit. Meme je veľmi obľúbené medzi čitateľmi a blogermi... Je nás čoraz viac, čo sa do neho zapájame. Ak máš blog zapoj sa aj ty.
 

Vtipná scéna : Nádherné tvory Kami Garcia & Margaret Stohl
"Každých pár hodín ich musíme nakŕmiť," vysvetlila mi teta Grace. Teta Prudence držala jednu z veveríc v ruke a tá zúrivo cuckla z kvapkadla. " Raz denne im musíme tyčinkou na uši vyčistiť intímne partie, aby sa naučili čistiť si ich samy." Tak toto som naozaj nemusel počúvať. "Ako to môžete vedieť?" "Našli sme to na Inter- Nete." Teta Mercy sa pyšne usmiala.
Romantická scéna : Triaška Meggie Stiefvater
Opäť a stále, hoci poznáme krajinu lásky, malý cintorín s menami, ktoré nariekajú, a priepasť, čo strašlivo zamlčiava, priepasť, kde ostatní končia : opäť a stále sa v dvojiciach vyberáme von pod staré stromy, opäť a stále si líhame medzi kvety, tvárou tvár k oblohe ?
To je Rilke. Kiežby som to bol napísala ja tebe
Silný moment : Čas anjelov Anne Rice
Odrazu som si uvedomil, že aj pri obavách, či nezlyhám, a pri starostiach o Fluriu a Meira a celú Židovňu v Norwichi som šťastnejší, než kedykoľvek pred tým. Mal som mocný dojem, že som dostal túto misiu ako neoceniteľný dar, a nebudem môcť nikdy dosť poďakovať Bohu za to, čo sa so mnou deje, za to, čo mi Boh zveril.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára