sobota 9. apríla 2011

Quote of the Week ( 7 )

Quote of the Week

Toto meme usporiadava Judit. Pravidelne v sobotu sa objavuje nielen na mojom blogu. QotW zahŕňa vtipnú scénu, romantickú scénu a silný moment. Ak sa chceš zapojiť klikni na obrázok hore vyššie, prečítaj si pravidlá a pridaj sa.



Krásni a mŕtvi Jonas - Eden Maguire


Vtipná scéna : "Tak vám pomôžem. Vrátim sa do Ellertonu a budem pátrať. Poviete mi, čo potrebujete zistiť, a ja vám donesiem odpovede na vaše otázky! " Rozhodila som ruky, dlane som obrátila k stropu.
Arizona sa rozosmiala. " Hej? Ty? A kde máš armádu policajtov z oddelenia vrážd ? "

Romantická scéna : "Neprišiel si k Deer Creeku, " povedala som to prvé a úplne zbytočné, čo mi zišlo na um. Palcom ma pohladkal po líci - to gesto som si zamilovala. " Prepáč, Darina, " vzdychol. " Strašne mi chýbaš. Vieš ako to bolí? Je to horšie ako bolesť. Je to ako mať stále v srdci môž. "
" Dal by som čokoľvek, keby sa to, čo sa stalo, mohlo zmeniť, " ticho sa zaprisahal a nahol sa ku mne. " Nevládzem sa dívať na to, ako trpíš. "
Pobozkala som ho na chladné pery. Vdýchla som ho do seba.

Silný moment : "Už dosť!" ohradila som sa. "Spravila som, čo sa dalo, to je všetko. A urobím to znovu."

1 komentár:

  1. Četla jsem to, ale víckrát bych to do ruky asik nevzala. Bylo to opravdu podivné.

    OdpovedaťOdstrániť