sobota 23. apríla 2011

Quote of the Week ( 9 )

Quote of the Week

Sobotňajšie meme s názvom QotW  usporiadava Judit a sa teší obľube medzi knižnými blogermi. Pre tento týždeň som si vybrala momenty z knihy mne veľmi blízkej a ktorú neustále vraciam do ruky a čítam a čítam a čítam stále dookola. Kniha je proste dokonalosť.


Vtipná scéna : Prstom prešiel po hrane pierka v tulci. Zadumane hľadel do zeme, päsťou si podpierajúc bradu. " Zamiluješ sa do kráľa."
Sadla si na okraj postele proti nemu a uškrnula sa. " To ťažko. Má ťažkopádnu myseľ a príliš holduje vínu. "
Pozrel jej do očí. " No a? Ja som zase žiarlivý a príliš holdujem ženám."
Vatra sa usmievala ešte viac. " Ty máš to šťastie, že do teba som sa zamilovala dávno pred tým, než si taký začal byť."

Romantická scéna : Silno ho objala a pritúlila k sebe, aby v záchvate plaču cítil útechu z jej hebkého tela. Donekonečna mu pritom šepotom, bozkami a pocitom opakovala, čo mu predtým povedala nahlas. Nie je to tvoja vina. Ty za to nemôžeš. Milujem ťa. Milujem ťa, Brigan.
Po hodnej chvíli si všimla, že už prestal plakať. Nemo ju držal v náručí. Uvedomil si, že ho zasypáva bozkami a začal ich opätovať. Jeho bolesť a zmenila na neskrotnú túžbu, ktorú cítila i ona. Nechal sa odviesť do postele.

Silný moment : "Mám pocit," odpovedala " že občas sa necítime byť tým, čím naozaj sme. Ale iní to cítia za nás. Aj v tebe cítim silu. " 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára