nedeľa 26. júna 2011

Keby som bola kniha, bola by som ...

KEBY BY SOM NEBOLA Luce, ALE ...

... názov knihy, bola by som určite Výnimočná :)... Každý človek je niečím výnimočný a ja nie som výnimkou.

... fantasy kniha, bola by som Ľavá ruka Boha. Proste sa mi tá kniha páči bodka.

... krimi/triler, bola by som Millenium trilógia. Už som asi písala, že Lisbeth Salanderová je neskutočná a celý príbeh perfektne prepracovaný a veľmi napínavý.

... hororová kniha, nebola by som žiadnou. Ja predsa nemôžem byť horor, keď som stelesnené "dobro" :P :)

... cover knihy, bola by som jeden z coverov Beccy Fitzpatrick... Tie obálky sú neskutočne nádherné a po prvej časti som si myslela, že si dám urobiť ďalšie tetovanie a to práve anjela. Asi som blázon :D, nehanbím sa za to :D

... žáner, bola by som dystópia. Tento žáner sa mi doslova vryl pod kožu. Som nadšená zo sveta, ktorý autorky dokážu vymyslieť. Všetky tie opisy sveta za XY rokov ako to teoreticky môže vyzerať, keď ľudstvo dopadne dáka skaza a musí sa vytvoriť nová spoločnosť.

... autor, bola by som ?!?!? No to je dosť ťažké vybrať si spomedzi všetkých úžasných autorov. Chcela by som sa napríklad vmiesť do mozgu takého Kinga, Larssona či Collinsovej. Je ich strašne veľa, ktorý svojím písaním obšťastňujú čitateľov a píšu nádherné, napínavé alebo romantické príbehy. Vedieť tak, čo sa im práve preháňa hlavou a ako vlastne prišli k takým príbehom.....

... mystické stvorenie, bola by som asi vlkom a najlepšie meniacim podobu. Len tak sa rozbehnúť vo vlčej podobe ďaleko do lesa a potom kľudne oddychovať v ľudskej podobe doma na gauči :).

... strana v knihe, bola by som posledná stránka. Niežeby som musela byť vždy posledná, to nie, ale každú knihu totiž otvoríte a snažíte sa dopracovať práve ku koncu. Tá stránka je tá najočakávanejšia z celej knihy, tam sa všetko rozuzlí a po tej poslednej stránke môžete rozmýšlať nad celým príbehom.

... sfilmovaná kniha, bola by som Nekonečný príbeh. Toto je naozaj nádherný film :)

... knižná séria, bola by som HRY O ŽIVOT jednoznačne. Tejto sérií sa nedá hádam nič vytknúť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára