utorok 7. júna 2011

Teaser Tuesday ( 13 )


Toto týždenné meme usporiadava shouldbereading.


O čo ide :

  • zober knihu, ktorú momentálne čítaš
  • otvor ju na náhodnej stránke
  • z tej stránky, ktorú si náhodne otvoril napíš dve teaserové vety 
  • NEZAHRŇUJ DO TOHO SPOILERY !!!!! 
  • zdieľaj názov knihy a meno autora, aby ti mohli ostatní TT účastníci tvoju knihu dať do svojej "to-read" záložky



S.J.Parissová - Kacír

" Ako som už povedal, profesori majú kľúče, ale aj tí boli predsa všetci na diskusií," namietol, no pritom uhol očami.
Všetci okrem Jamesa Coverdala, pomyslel som si, ale jeho som skôr vylúčil ako možnú osobu, ktorá by mala záujem na tom, aby som trval na svojej teórií o vražde.

4 komentáre:

  1. Knihu neznám, ale obálka vypadá moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opravdu vypadá hezky, česky asi nevyšla. co?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. česky myslím, že nie.... táto kniha je novinka z Ikaru, ktorá má vyjsť 14.6... no uvdíme.... momentálne sa s ňou pravdupovediac veľmi nepretŕham :D.... tento týždeň ju ale musím dať a začiatok je celkom fajn

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja sa neviem prinútiť čítať túto knihu. =( Zasekla som sa asi na druhej kapitole a absolútne sa mi nechce pokračovať. Popritom čítam City of Bones a keď si popri učení nájdem čas na čítanie, hádaj na čo siahnem. No Kacír to nie je. =D Ale idem sa donútiť to do víkendu dočítať. =D

    OdpovedaťOdstrániť