piatok 1. júla 2011

Novinky

Máme tu obálku. No na tejto knihe si doslova zgustnem dámy a páni.

Pokračovanie Ľavej ruky Boha od Paula Hoffmana ( vychádza august 2011 )

V druhom diele trilógie Paula Hoffmana trpí hlavný hrdina Thomas Cale pocitom roztrpčenia po tom, čo ho zradila láska jeho života, a zahráva sa s čoraz lákavejšou predstavou vyhladenia ľudstva. V sprievode majstra Bosca sa vracia do útulku, kde už nie je chovancom, ale obávaným a uctievaným stelesnením Božieho hnevu. Bosco mu vysvetľuje, že ľudský rod je skrz-naskrz prehnitý, a preto ho treba zničiť a pripraviť svet na príchod dokonalejšej bytosti. No najskôr treba poraziť odporcov a uchvátiť moc v srdci cirkvi spasiteľov. Cesty Caleových priateľov sa rozchádzajú. Kleist sa stáva členom zvláštneho horského klanu zbabelých zlodejov. IdrisPukke odchádza do Španielskeho Leedsu, kde našli útočisko zvyšky rozprášených Materazziovcov. Henri Zahmlievač sa ako jediný rozhodne vyhľadať Calea a zapojí sa do boja proti kacírom. Henri priateľa presviedča, že stále má dôvod žiť. Podarí sa mu to skôr, než bude neskoro?



No nie je tá obálka úplne úžasná? A teda názov sa mi páči viac ako Anjel smrti.

Čas lásky a zla - Anne Riceová ( vychádza 20.8.2011 )


Sníval sa mi sen plný anjelov. Videl som ich aj počul v obrovskej nekonečnej galaktickej noci. Videl som svetlá, boli to anjeli, poletovali sem aj tam a ich dráhy zanechávali nádherné trblietavé stopy... V nádhernej, dokonalej ríši svetla a zvukov som vnímal lásku. Vedel som, že ma dôverne poznajú. Cítil som, že som milovanou súčasťou všetkého, čo som videl a počul. No uvedomil som si, že si z toho nič, celkom nič nezaslúžim. Premkol ma hlboký smútok, zmiešal sa so spievajúcimi hlasmi, lebo spievali o mne... Takto sa začína ďalší román Anne Riceovej, triler o anjeloch a vrahoch, v ktorom sa opäť ocitneme v temných, nebezpečných hlbinách histórie. Tentoraz nás autorka zavedie do Ríma 15. storočia, do mesta chrámov, veží, strešných záhrad a krížov týčiacich sa k oblohe. Rím z čias Michelangela a Raffaela, Svätej inkvizície a pápeža Leva X., druhorodeného syna z rodu Mediciovcov, prihovárajúceho sa k národu z pápežského stolca... Do tohto obdobia privedie anjel Malkiáš Tobyho O´Dara, bývalého nájomného vraha, ktorý v úsilí o návrat k Bohu pomáha riešiť zločiny minulosti, aby neodsúdili nevinných. V napínavom príbehu travičstva v spojení s tajomným nepokojným duchom dybbukom sa Toby ocitá v nebezpečných situáciách, no v myšlienkach vracia do svojej minulosti a v hlbokých zamysleniach dospieva k lepšiemu pochopeniu temných a dobrých síl, zloby a nehy. V nádeji na odpustenie verí, že jedného dňa sa spojí so svojou láskou a synom a bude spolu s nimi žiť každodenný život. 


Obálka bohužiaľ trochu rozmazaná, nejak som na internete nenašla v lepšej kvalite. Knihy z tejto anjelskej série majú nádherné obálky čo myslíte?



Denník nočného motýľa - Rachel Kleinová ( vychádza 23.7.2011 )
Denník nočného motýľa odhaľuje dušu dospievajúceho dievčaťa, ktoré sa po otcovej samovražde ocitne v internátnej škole, v kruhu vekom seberovných, ale povahou takých odlišných, často povrchných spolužiačok, postarších vychovávateliek a učiteliek. Na množstvo nezodpovedaných otázok len ťažko hľadá odpovede. Pomáhajú jej knihy, nové priateľstvo s Lucy a predovšetkým denník. Doň odkladá drobné i väčšie bôle, túžby, spomienky. Jemu sa zdôverí aj s podozrením, že Ernessa je upírka. Jej zistenie zodpovedá všetkým poučkám, ktoré si našla v literatúre, i tomu, čím sa pred koncom života zaoberal jej otec. A kradne jej to najcennejšie, čo má – najdrahšiu priateľku. Podarí sa jej Lucy zachrániť? Nájdu opäť spoločnú reč? Čoho sa má chopiť, aby odohnala chmúrne hrozby, keď nikto z okolia neverí jej podozreniam a všetci ich považujú za posadnutosť? Musí sa spoľahnúť sama na seba.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára