sobota 2. júla 2011

Ouote of the Week ( 11 )

Quote of the Week

Toto meme usporiadava Judit. Každú sobotu ho môžete zaregistrovať na viacerých blogoch. Ak sa chcete zapojiť kliknite na obrázok a dozviete sa ako na to.


Túto sobotu som si vybrala knihu od Lauren Oliver Kým dopadnem. Inak kniha je bohatá na silné momenty a  ak ešte stále rozmýšlate, čo za knihu si v dohľadnej dobe kúpiť, určite ju odporúčam.

Vtipná scéna : " Raz som čítala, že kŕdeľ motýľov, ktorý vzlietne v Thajsku, môže spôsobiť  búrku v New Yorku."
" Áno, dobre, jeden z tvojich prdov by mohol spôsobiť obrovský výpadok prúdu v Portugalsku. " Elody sa chichoce a hádže hranolku naspäť.
" Tvoj raňajší dych davovú psychózu v Afrike." Ally sa nakloní dopredu. " A ja neprdím."
Lindsay a ja sa smejeme. Elody a Ally pokračujú v hádzaní hranoliek. Lindsay sa pokúša povedať, že plytvajú dobrým tukom, ale krochká tak veľmi, že jej z úst nevychádzajú skoro žiadne slová.
Napokon sa hlboko nadýchne a prehltne: " Vieš, čo som počula? že ak silno kýchneš, môžeš v lowe zapríčiniť tornádo."

Romantická scéna : Stojíme tam, hľadíme na seba a raz pre zmenu necítim úzkosť alebo strach z toho, čo si myslím. Som len šťastná, drží ma vo svojich očiach, vznášajúcu sa na teplom, jasnom mieste.
" Naozaj ťa mám rád,Sam," povie potichu. " Vždy som mal."
"Aj ja ťa mám rada. Nerob si starosti kvôli zajtrajšku. Ani na to nemysli." Na chvíľu zavriem svoje oči, odtlačím všetko okrem tejto chvíle, jeho teplých rúk, tých nádherných zelených očí a pier.

Silný moment : Toto sú niektoré veci, ktoré som sa to ráno naučila: ak prekročíte istú hranicu, a nič sa nestane, hranica stráca význam. Je to ako tá stará hádanka o strome, ktorý padne v lese a či to počuť, ak tam nie je nikto, kto by to počul.
Posúvate tú hranicu ďalej a ďalej, a vždy ju prekračujete. Tak sa stane, že sa ľudia napokon postavia na okraj zeme. Boli by ste prekvapení, aké je to jednoduché vyletieť z obežnej dráhy, doletieť na miesto, kde sa vás nikto nemôže dotknúť. Stratiť samého seba - stratiť sa.
Alebo možno niektorí z vás nie ste prekvapení. Možno niektorí z vás už viete.
Tým ľuďom môžem povedať len : prepáčte.

PS : Mesačnú chvastačku už dnes nestíham, hádam ju stihnem zajtra, najneskôr v pondelok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára