streda 31. augusta 2011

Mesačná chvastačka 6. august


Mesačná chvastačka  meme, ktoré usporadúva Judit
  1. ukáž čo za knihu si si kúpil/a 
  2. ktorú si vyhral/a
  3. dostal/a si ako darček
  4. dostal/a za recenziu od vydavateľstva
August :



  1. Knihy na zrecenzovanie : Pád a Súženie Lauren Kate, Metro 2033 a Metro 2034 Dmitry Glukhovsky, Ak zostanem Gayle Forman, Vlčí sľub Dorothy Hearst - Ikar je proste naj.... Momentálne mám rozčítané Metro 2033
  2. Darček od Eurobooks ( ďakujem ešte raz a dúfam, že spravíme to interview ... PS : vďaka vám už nečítam len v nemeckom jazyku a rozšírila som si obzor aj na anglický jazyk ) : Forbidden Tabitha Suzuma
  3. Kúpa cez Bookdepository :Solange du schläfst Antje Szillat, LOVE YOU, HATE YOU, MISS YOU Elizabeth Scott....čo k tomu dodať ja tú stránku milujem a vždy ak ju navštívim, nemôže to ostať bez nákupu :D
  4. BONUS : Anglicko - slovenský slovník pre každého :)
Ešte raz pohľad na obálku knihy Solange du schläfst..... skrátka sa ňu nemôžem prestať dívať ...je úžasná






3 komentáre:

  1. Vlčí Sľub a Ak zostanem mám tiež. Inak závidím Pád, už len kvôli tej obálke. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pád ( obálka je naozaj podarená ) sa mi páčil a Súženie bolo podľa mňa o niečo horšie... neohúril ma tak ako prvá časť... Vlčí sľub je krásna kniha a Ak zostanem mám medzi obľúbenými ( zdanlivo malá knižka s veľkým potencionálom a nádherným príbehom )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Solange du schläfst má vážně hodně dokonalou obálku! :)

    OdpovedaťOdstrániť