piatok 3. augusta 2012

Vília súťaž - výherca !

Do 31.7.2012 na blogu Knihománia prebiehala súťaž o knihu Krídla a knihu Kúzla od autorky Aprilynne Pike. Som veľmi rada, že sa vás zapojilo tak veľa a že ste zaujímavo odpovedali na otázku, ktorá bola vo formulári.

Dnes poobede som teda vyžrebovala výhercu na random.org a pod číslom 30. sa výherkyňou stáva ....

Alabell


Súťažná otázka :
Kniha Krídla a Kúzla je o aj o svete víl. Mňa by zaujímalo akou vílou by si chcel/a byť, keby si mal/a predstavovať ročné obdobie a prečo... Fantázií sa medze nekladú :) 

Alabell odpovedala takto :
éé asi podzim, protože mám podzim ze všech období nejradši, je takový melancholický, ale zároveň strašně barevný a krásný, něco končí ale po zimě zároveň něco nového začne 

Gratulujem ti. Pravdepodobne máš v e-mailovej schránke odo mňa poštu. Tak sa prosím čo najrýchlejšie ozvi. Ak by si nemohla nájsť výherný e-mail ozvi sa mi na Janne.Cha@gmail.com alebo sem pod komentáre :).

1 komentár: