sobota 26. januára 2013

SÚŤAŽ 200 followers na Knihománií !!!

Knihománia tento týždeň prekročila 200 nasledovateľov. Som veľmi rada za každého nového nasledovateľa a veľmi si vážim, že môj blog čítate. Chcem Vám povedať, že Vám veľmi pekne ďakujem, no a samozrejme Vás chcem potešiť SÚŤAŽOU.

A o čo sa bude súťažiť?






+ diárik na rok 2013

Ceny do súťaže poskytlo vydavateľstvo Slovart a Albatrosmedia a samozrejme moja maličkosť. Vydavateľstvám veľmi pekne ďakujem. 

  1. výherca - Mechanický anjel + Črepiny duší
  2. výherca - Mechanický anjel + Nadpozemská
  3. výherca - Mechanický anjel + Diárik na rok 2013
  4. výherca - cena útechy Mrazivé leto

Teraz k pravidlám súťaže :
  • musíš byť zo Slovenska alebo z Čiech
  • súťaž trvá od 26.1.2013 do 9.2.2013 ( do 16.2.2013 vyhlásim výhercov za pomoci random.org )
  • vyplň formulár ale len raz

Formulár pozostáva z dvoch prieskumných otázok a 5  súťažných otázok. Nechajte mozgové závity pracovať a keď vyplníte celý formulár, ste zaradení do súťaže. Všetkým držím palce a bavte sa !!!




13 komentárov:

  1. Gratulujem, Luce :) všetkých svojich nasledovateľov si zaslúziš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super súťaž o krásne ceny. Ďakujeme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som rada, že sa Vám súťaž páči :) a ja ďakujem za to, že môj blog navštevujete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem k toľkým nasledovateľom 8) Skvelé ceny!!! 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úplne úžastná súťaž, dufam, že sa mi podarí vyhrať konečne nejakú krásnu knihu :) Inak musím pochváliť super formulár, som sa musela občas riadne zamyslieť :) No proste super blog, si veľmi tvorivá :) len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mechanický anjel!!! uáááááááá :D:D:D:D
    Ďakujem, a gratulujem!!! :):):)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratuluji :)))
    A samozřejmě také děkuji za skvělou soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratulujem a dakujem za moznost vyhrat take skvele knihy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. milujem knihy tak dúfam že sa na mňa usmeje šťastie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ( do 16.2.2013 vyhlásim výhercov za pomoci random.org nie je už 21.2.2013 ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak si pozrieš aktuálnejší článok, zbadáš, že som výhercov už žrebovala... Už by mali mať aj výhry doma

      Odstrániť