sobota 4. januára 2014

Súťaž - Cestujeme časom VÝHERCA



Súťaž sa skončila a ja som všetky odpovede na otázky prečítala. Poviem Vám, ako správni knihomoli, ste to zobrali parádne do svojich rúk a len som čumela, ako pekne viete narábať so slovíčkami. Mnohé odpovede ma rozosmiali a niektoré veru aj rozplakali. Boli ste veľmi plodní :D. Tak som rozhodla odmeniť dvoch výhercov. Však viete, že keď už robím dáku súťaž, rada ešte na konci primiešam nejakú výhru naviac.

Hlavnú výhru - knihy Búrka uväznený v čase a Jazdci časom získava :

Nikee

Ktorá kniha bola tohto roku pre teba tá naj?
Séria kníh o Kate Danielsovej od Ilony Andrews .. neznášam takéto rebríčky kde treba určiť iba jednu knihu, pretože som tak nerozhodná že by som sa asi nikdy nerozhodla :D

/ máš absolútnu pravdu...ja mám tiež naj knižiek dosť a pre jednu sa nedá rozhodnúť, avšak vybrala som si ťa pre druhú odpoveď na otázku...

Keby si mohol/a cestovať časom, kde by si sa presunul/a a prečo? 
Premiestnila by som sa do obdobia svojich 15 rokov a povedala svojej mladšej verzii nech to vydrží, pretože život bude neskôr oveľa lepší a nech sa nebojí povedať svoj názor aj keď má malú sebadôveru... odkázala by som jej aj nech sa nestrachuje pretože z tých 145 cm bude do roka a pol 170cm (ja viem vyrástla som veľmi rýchlo :D) . Ďalej by som si nakázala nech začnem pozerať Doctora Who, pretože ja som ho objavila len nedávno a o chvíľu je výročná časť a zatiaľ som len na 4 sérii a nechcem si to pokaziť tým že si to pozriem bez dopozerania tých zvyšných :D A do tretice by som nakázala svojmu mladšiemu JA, dávať väčší pozor pretože tú časť zubu ktorý som si odlomila nemá cenu dorábať keďže stále odletuje a teraz vyzerám ako imbecil.. a aj ten prst, ktorý som si kedysi zlámala nie je taký rovný ako by mohol byť :D

/ Navodila si mi príjemný úsmev na tvári a tým si to vyhrala. Inak pozerám, že si vyššia ako ja a ten rýchly nárast teda wauuuuuuuuuuuu/


Druhý výherca - Kniha Pravda o večnosti Sarah Dessen

Lenka Kozempelová

Ktorá kniha bola tohto roku pre teba tá naj?
Nuž, podľa toho, z ktorej strany sa na to pozriem. Najpoučnejšia pre mňa bola kniha Doba Jedová od profesorky Struneckej a profesora Patočku, skutočne mi otvorila v mnohých veciach oči a odporúčam ju každému, komu na sebe a svojom zdraví záleží. Najnapínavejšia bola moja milovaná Agatha Christie s knihou Poirotove Vianoce. No a najčastejšie som listovala v knihe Hneď to bude, Anjelik od doktora Bukovského, lebo je tam plno skvelých receptov.


Keby si mohol/a cestovať časom, kde by si sa presunul/a a prečo?
To záleží predovšetkým od toho, či by som mohla vycestovať len jediný raz, alebo by som sa mohla presúvať ľubovoľne. Keby platila druhá možnosť, cestovala by som o dušu. Na všetky miesta, ktoré by mi len napadli a v tých najrôznejších časoch. Ideálne by bolo, keby sa to dalo každý deň v rámci nočného spania, aby som sa ani cez deň neukrátila o nič z môjho terajšieho skvelého života. Išla by som pozisťovať odpovede na všetky otázky, ktoré si ľudia kladú ohľadom minulosti a nevedia na ne zistiť odpoveď. A nakukla by som aj do budúcnosti, keďže som tvor veľmi zvedavý. Ak by som sa však mohla časom presunúť len jediný raz, boli by to prázdniny môjho detstva. Najkrajšie obdobie, na ktoré spomínam najradšej. Bola by som opäť s mojou sestričkou, ktorú mi nezodpovedný šofér bez vodičského preukazu vzal a s babičkou a dedkom, na ktorých mi tiež ostali už len spomienky. S dedkom by sme jazdili na bicykli k jazeru kŕmiť labute a potom do poľa natrhať si kukuricu na večeru. A babičke zase vybielili celú špajzu, aby sme si na dvore mohli "variť". Večer by sme si čítali Lovci mamutů a plánovali, ako pôjdeme ďalší deň na kúpalisko vláčikom, alebo večer do kina.

"Lenka rozmýšľala som nad tebou celý deň, ako si poslala odpovede. Nečkalo sa ti? Mala som chuť napísať ti hneď ako som si to prečítala a zároveň som sa bála akokoľvek osloviť ťa, aby som niečo nepokazila. Tvoje slová sú tak rezonujúce a emotívne. Napísala si to nádherne a preto som sa rozhodla, že ti pošlem práve knihu Pravda o večnosti. Myslím, že pochopíš prečo práve túto knihu a ďalšie slová sú už zbytočné..."


Baby napíšte mi prosím e-mail na : Janne.Cha@gmail.com.

1 komentár:

  1. No já teda zírám :) Diiks za výhru, veľmi potešila ... a ako fajn že som tak rýchlo vyrástla (dokonca aj schudla :D)... len keby tie strie s rýchlym nárastom neprišli :D (Poslala som mail)

    OdpovedaťOdstrániť